Your preference has been updated for this session. To permanently change your account setting, go to My Account
Естеріңізге сала кетсек, Менің аккаунтымда қалаған елдеріңізді немесе тіліңізді күніне кез келген уақытта өзгертуге болады
> beauty2 heart-circle sports-fitness food-nutrition herbs-supplements pageview
Біздің қолжетімділік туралы мәлімдемемізді қарау ү
}
26 000,00 ₸ бастап тегін жеткізу
checkoutarrow

Неліктен D дәрумені балалар денсаулығы үшін қажет

14 243 Қарау саны

Дәлелдерге негіз

iHerb компаниясы жеткізушілер таңдау бойынша қатаң ережелерді ұстанады және рецензияланған зерттеулер, ғылыми мекемелер, медициналық журналдар және беделді БАҚ-на сүйенеді. Бұл белгі зерттеулер, деректер және статистика тізімін парақшаның төменгі жағындағы "Пайдаланылған деректер" бөлімінен табуға болатынын көрсетеді.

anchor-icon Мазмұн dropdown-icon
anchor-icon Мазмұн dropdown-icon
Getting your Trinity Audio player ready...

D дәрумені 100 жыл бұрын, 1922 жылы табылған және балалардың өсуі мен дамуы үшін маңызды дәрумендердің бірі болып қала береді. Неліктен бұл балалар үшін өте маңызды? Ең алдымен, кальций мен фосфор алмасуын реттеп, сүйектің өсуіне тікелей әсер ететіндіктен. Д витамині сау сүйек тінін қалыптастырудың және сақтаудың негізгі факторы болып табылады.

Соңғы онжылдықтарда D дәрумені туралы түсінігіміз айтарлықтай кеңейді. Біз қазір оның физиологиялық функциялары сүйек денсаулығынан әлдеқайда асып кететінін білеміз. Зерттеулер көрсеткендей, D дәрумені иммундық жүйеге, қабыну реакцияларына, бұлшықет қызметіне, психикалық денсаулыққа, метаболикалық процестерге және басқаларға әсер етеді.

D дәруменінің маңыздылығы туралы түсінік артқан сайын, ата-аналардың балаларына осы маңызды қоректік заттың жеткілікті мөлшерін алуын қамтамасыз ету туралы алаңдаушылығы да артады.

D дәруменінің көздері

D дәруменін алудың екі негізгі жолы бар:

  1. Күн сәулесі: Д дәрумені күн сәулесінің әсеріне ұшыраған кезде теріде синтезделеді.
  2. Диета: Оны белгілі бір тағамдардан да табуға болады.

Алайда, екі әдістің де шектеулері бар:

  • Күннің әсерін қауіпсіз реттеу қиын. Күн Д витаминін синтездеуге көмектескенімен, заманауи медициналық кеңестер тері қатерлі ісігі қаупіне байланысты теріні ультракүлгін сәулелерден қорғауды ұсынады.
  • D дәруменінің диеталық көздері негізінен майлы балық, жұмыртқаның сарысы, ет және сүт сияқты жануарларға негізделген өнімдермен шектеледі. Тіпті олардың құрамында салыстырмалы түрде аз мөлшерде бар, ал пісіру Д витаминінің құрамын 10-30% -ға төмендетуі мүмкін.

Осы қиындықтарға байланысты D дәрумені қоспалары табиғи көздерге қауіпсіз және тиімді балама болып саналады. Бұл қоспалар тікелей тұтынуға да, сүт, ірімшік, нәресте формуласы, шырындар, дәнді дақылдар және т.б. сияқты өнімдерді байытатын тағамды күшейткіш ретінде де қол жетімді.

Балаларға арналған D дәрумені: жалпы сұрақтар+алаңдаушылық

Миллиондаған ата-аналар балаларына медициналық кеңестерге негізделген D дәрумені қоспаларын береді. Міне, D дәрумені қоспасы туралы жиі кездесетін сұрақтарға жауаптар берілген:

1. D дәрумені қоспалары қалай өлшенеді?

Қосымша қаптамасында D дәрумені көбінесе Халықаралық бірліктерде (IU) немесе микрограммдарда (мкг) тізімделеді. Ол сондай-ақ екі түрде болуы мүмкін: эргокальциферол (D2 дәрумені) және холекальциферол (D3 дәрумені).

  • 1 IU = D витаминінің кез келген түрінің 25 нанограммасы (нг).
  • D дәрумені қоспасы ерітіндісінің бір тамшысында FDA стандартты нұсқауларына сәйкес әдетте 400 ХБ бар.
  • ХБ микрограмммға түрлендіру үшін:
    400 ХБ = 10 мкг,
    800 ХБ = 20 мкг,
    1000 ХБ = 25 мкг,
    4000 ХБ = 100 мкг.

2. D дәруменінің ұсынылатын дозасы қандай?

Дені сау балалар үшін ұсынылатын тәуліктік тұтыну жасына байланысты 400-ден 800 ХБ D дәруменін құрайды. Оңтайлы мөлшерлеу күнделікті, әсіресе екі жасқа дейінгі балалар үшін. Екі жастан кейін мезгіл-мезгіл дозалау мүмкіндігі болып табылады, балалар апта сайын, ай сайын немесе тіпті жылына екі рет (күзде және қыста) Д витаминін алады.

Есте сақтау керек негізгі ойлар:

  • Мерзімді қабылдауға арналған дозаны дәрігер тағайындауы керек.
  • Мерзімді толықтыру үшін тек D3 витаминін қолдану керек.
  • Күнделікті пайдалану үшін D2 және D3 витамині тиімді.

3. D дәруменін қабылдауды қашан арттыру керек?

Кейбір жағдайлар D дәруменін тұтынуды жоғарылатуды қажет етуі мүмкін, мысалы:

  • Күн сәулесінен D витаминін аз синтездейтін қараңғы тері.
  • Күн сәулесінің болмауы, әсіресе суық климатта.
  • Семіздік және белгілі бір медициналық жағдайлар немесе дәрі-дәрмектер (мысалы, кейбір антиконвульсанттар және гормоналды препараттар).
  • Вегетариандық диеталар немесе тамақтан D дәруменін қабылдауды төмендететін анорексия нервоза сияқты тамақтану бұзылыстары сияқты диеталық шектеулер.

Маңыздысы, D дәрумені дозасын арттыру туралы кез келген шешімді денсаулық сақтау маманы қабылдауы керек.

4. Д витаминін қабылдауды қашан азайту немесе тоқтату керек?

Дені сау балалар үшін ұсынылатын тәуліктік тұтыну 400-800 ХБболып қалады. Дегенмен, бүйрек ауруы немесе кальций деңгейінің жоғары болуы сияқты кейбір медициналық жағдайлар баладан D витаминін қабылдауды мүлдем тоқтатуды талап етуі мүмкін. Мұндай жағдайларда төмендетілген доза қажет емес, қосымша мүлдем берілмеуі керек. Ата-аналар медициналық нұсқаулықсыз Д витаминінің дозасын ешқашан төмендетпеуі керек.

Қосымша сұрақтарды шешу

Біз төрт негізгі сұраққа жауап бергенімізбен, ата-аналардың көбірек алаңдаушылығы табиғи. Міне, есте сақтауға болатын қарапайым ереже:

18 жасқа дейінгі дені сау балалар үшін тәуліктік 400-800 ХБ Д витаминін қабылдау ұсынылады. Егер баланың денсаулығына қатысты нақты мәселелер болса, дәрігер арнайы кеңес береді.

  • Жазда күн сәулесі мол болған кезде толықтыруды тоқтату керек пе?
    Жоқ, бала ұсынылған тәуліктік дозаны алғанша.
  • Дені сау балаларға D дәрумені жетіспеушілігінің тесттері қажет пе?
    Жоқ, сынақтар денсаулыққа қатысты нақты мәселелер бойынша дәрігер тағайындаған жағдайда ғана қажет.
  • Қайсысы жақсы, D2 дәрумені немесе D3?
    Күнделікті толықтыру үшін кез келген форма жұмыс істейді. Алайда, егер сіздің балаңыз нашар болса, ең жақсы нұсқа туралы дәрігермен кеңесіңіз.
  • Су немесе май негізіндегі D дәрумені ерітіндісі жақсы ма?
    Дені сау балалар үшін бұл маңызды емес. Медициналық жағдайлары бар адамдар үшін дәрігер ең қолайлы форманы ұсынады.

Ең маңызды шешім: Дені сау балалар үшін D дәруменінің 400-800 ХБ тәуліктік дозасы қауіпсіз және тиімді. Егер сізде алаңдаушылық туындаса немесе балаңыздың денсаулығына байланысты мәселелер болса, нұсқау алу үшін әрдайым денсаулық сақтау провайдерімен кеңесіңіз.

Әдебиеттер: 

  1. Росс А.С., Мэнсон Дж.Е., Абрамс С.А., т.б. Медицина институтының кальций мен D дәруменінің диеталық қабылдауы туралы 2011 жылғы есебі: бұл сіз үшін нені білдіреді? Гарвард денсаулық сақтау басылымдары. 2011 ж. Келесі мекен-жайда қол жетімді: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0929693X22000732.
  2. Houghton LA, Vieth R. Д дәрумені: оның денсаулық пен аурудағы рөліне шолу. Табиғат шолулары Эндокринология. 2021; 17 (4): 239-258. Келесі мекен-жайда қол жетімді: https://www.nature.com/articles/s41574-021-00593-z
  3. Денсаулық сақтау және әлеуметтік көмек департаменті. D дәрумені: дәлел сұраңыз. Ұлыбритания үкіметі. Келесі мекен-жайда қол жетімді: https://www.gov.uk/government/consultations/vitamin-d-call-for-evidence/vitamin-d-call-for-evidence
  4. Диеталық қоспалар кеңсесі. D дәрумені: денсаулық сақтау саласындағы кәсіби мәліметтер парағы. Ұлттық денсаулық сақтау институттары. Келесі мекен-жайда қол жетімді: https://ods.od.nih.gov/factsheets/VitaminD-HealthProfessional/
  5. Гинейтит D, Гинеит А. дәрумені D қоспасы: денсаулыққа әсері. VU электрондық басылымдары. Келесі мекен-жайда қол жетімді: https://epublications.vu.lt/object/elaba:114348688/114348688.pdf.

DISCLAIMER: These statements have not been approved by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent disease.